Missionshusets lokaler kan lejes ud til både private og foreninger, som respekterer husets egenart og dets fundats, som omfatter forbud mod alkohol og dans.
Aftaler laves med pedellen, som sørger for, at lokalerne er rengjorte og forberedt efter aftale. Lejeforespørgsler sendes til pedellen pr. mail til post(at)fredericiaim.dk.
Huset har stole, service og bestik til 100 personer. Duge, vaser mv kan også lånes efter aftale.
Lejerne sørger selv for oprydning og rengøring efter arrangementet. Ved mangelfuld rengøring afregnes der ekstra for dette.
Rengøring omfatter
Hvis der er ekstra affald i forbindelse med et arrangement, vil det være nødvendigt at lejerne selv sørger for bortskaffelsen, da huset har begrænset affalds-kapacitet.
Bemærk, at der er affaldssortering. Se opslag i køkkenet.
Sommer: 1. april til 30. september
Vinter: 1. oktober til 31. marts
For bidragydere til Fredericia Indre Mission gælder følgende priser for en hel dag:
Store sal inkl. køkken: Sommer 500 kr. / Vinter 600 kr.
Lille sal eller ungdomslokale inkl. køkken: Sommer 400 kr. / Vinter 500 kr.
Alle lokaler: Sommer 700 kr. / Vinter 900 kr.
For øvrige lejere gælder følgende priser for en hel dag:
Store sal inkl. køkken: Sommer 1.300 kr. / Vinter 1.600 kr.
Lille sal eller ungdomslokale inkl. køkken: Sommer 700 kr. / Vinter 850 kr.
Alle lokaler: Sommer 1.650 kr. / Vinter 2.000 kr.
For øvrige lejere gælder følgende priser for et arrangement*:
Store sal inkl. køkken: Sommer 1.050 kr. / Vinter 1.250 kr.
Lille sal eller ungdomslokale inkl. køkken: Sommer 550 kr. / Vinter 650 kr.
Alle lokaler: Sommer 1.350 kr. / Vinter 1.500 kr.
*Et arrangement er max. 3 timer inkl. forberedelse og oprydning.
Arbejdsgrene indenfor Indre Mission, både lokalt og på landsplan, kan bruge huset gratis til møder.
Betaling aftales med kasserer Ninna Toft Rasmussen (tlf. 2614 6101) og overføres til foreningens bankkonto: reg.nr. 3420 kontonr. 1124528 eller MobilePay 771622.