Udlejning

Betingelser:

Missionshusets lokaler kan lejes ud til både private og foreninger, som respekterer husets egenart og dets fundats, som omfatter forbud mod alkohol og dans.

Aftaler laves med pedellen, som sørger for, at lokalerne er rengjorte og forberedt efter aftale. Lejeforespørgsler sendes til pedellen pr. mail til post(at)fredericiaim.dk.

Huset har stole, service og bestik til 100 personer. Duge, vaser mv kan også lånes efter aftale.

Lejerne sørger selv for oprydning og rengøring efter arrangementet. Ved mangelfuld rengøring afregnes der ekstra for dette.

Rengøring:

Rengøring omfatter 

  • opvask
  • oprydning
  • aftørring af brugte stole og borde
  • fjernelse af affald
  • støvsugning af gulve
  • rengøring af køkken inkl. gulvvask (hvis dette er brugt)
  • rengøring af toiletter inkl. gulvvask
  • vask af brugte håndklæder, karklude og viskestykker

Affald:

Hvis der er ekstra affald i forbindelse med et arrangement, vil det være nødvendigt at lejerne selv sørger for bortskaffelsen, da huset har begrænset affalds-kapacitet.
Bemærk, at der er affaldssortering. Se opslag i køkkenet.

Priser:

For bidragydere til Fredericia Indre Mission gælder følgende priser:

Store sal inkl. køkken: 350 kr.
Øvrige lokaler inkl. køkken: 250 kr.
Alle lokaler: 500 kr.

For øvrige

Store sal inkl. køkken: 1000 kr.
Øvrige lokaler inkl. køkken: 500 kr.
Alle lokaler: 1250 kr.

Arbejdsgrene indenfor Indre Mission, både lokalt og på landsplan, kan bruge huset gratis til møder.

Betaling aftales med kasserer Kirsten Lauridsen (Tlf: 30698496) og indsættes på husets konto: 3420 1124528 eller via MobilePay til 83472.

Bibelord fra JesusNet

    • Kontaktperson - IM samfund
    • Cecilie Thams Nord Hansen
    • Nørrebrogade 46
    • 7000 Fredericia
    • 30247591
    • cecilie@nordhansen.dk
    • Fredericia IM
    • Fredericia Missionshus
    • Nørre Voldgade 18
    • 7000 Fredericia